Monday, November 14, 2011

Tegus nädalavahetus

Nädalavahetus oli päris edukas - palju vajalikke asju sai tehtud.

Reede õhtul käisime töökaaslastega bowlingut mängimas ja Eesti-Iiri jalgpalli vaatamas. Bowlingus üritasin kõige paremat, aga läks ikka nii nagu alati… noh ja igaüks teab, kuidas jalgpall läks:) Aga samal ajal baaris oli happy hour, kus sai kaks õlut ühe hinnaga – see parandas asja natuke.

Siis laupäeval ma avastasin, et hädasti on tarvis minna Tartusse sealse jitsirahvaga sparrima.

Tartlased on juba läbi aastate rääkinud, et neil on trennis kõik kohad naisi täis – aga kui mina seal olen käinud, siis pole see naistekari küll urust välja tulnud mati peale. Aga seekord juhtus uskumatu lugu - tervelt 5 naist oli kohal, kes kõik tahtsid kohe minuga sparrida. Great success.

Ma polnd gi-ga sada aastat teinud, aga tundus päris tore. Gi on üldse üks tore asi, seni kui sa ise peal oled – kraba aga gi-st kinni ja ära lahti lase ja kõik töötab:)

Seekord miskipärast õnnestus kätte saada suurem hulk americanasid, mida Tallinnas tavaliselt keegi ei anna. Lisaks mõned armbarid ja üks päris ilus giljo, mille osas soovitasin esitada kõik pretensioonid Ronile, kes selle giljo mulle õpetas. Noh ja see gi-kägistus mountist on ka väga tore asi, mulle meeldib:)

Pärast tartlastega sparrimist panin kiirelt edasi Eesti Langevarjuklubi hooaja lõpupeole.

Dresscode oli Scary Stuff.

Mõtlesin panna valge voodilina ümber ja olla Valge Daam, aga kahjuks kõik mu voodilinad on musta värvi. Pöördusin sama küsimusega väiketuukri poole, kellel samuti ühtki valget lina polnud, küll aga ta pakkus mulle üht lillelist, extra scary:) Lõpuks otsustasin siiski minna kui Tuuker - Eriti Hirmus Elukas. Töötas küll.

Pidu oli lahe, muuhulgas sai Anton Aasta Muna (oma suurepärase varjupakkimisvägitüki eest) ja Rinkile anti pidulikult üle tema Facebooki konto. Rink vandus karmi kättemaksu kõigile, kes selle FB asjaga seotud olid - mis tähendab eelkõige wollit ja Antonit, aga mul on kuri kahtlus, et Rink loeb ka mind süüdlaste hulka. Seda öeldes oli Rinkil peas Rinki Neljas Nägu, seega tundub, et asi on tõsine. Tuleb olla valvel!!

Magama jõudsin miski kella 5 paiku ehk, aga poole tunni pärast ajas mind üles Elo, kes lihtsalt luksus nii kõvasti, et aknaklaasid värisesid. Kujutage nüüd ette seda situatsiooni - sina magad rahulikult, kui äkki hiilib tuppa sisse Elo, kes siis pimedas teeb umbes selliseid hääli: kribin-krabin... HÕKK! ... kribin-krabin... HÕKK!!!

Lisaks oli meil laest üks lambipirn alla kukkunud, mistõttu kogu põrand oli klaasikilde täis ja Elo tallas nende otsas kah. Ma olin suht kindel, et küll me endale purjus peaga mõne killu jalga astume, aga uskumatul kombel oli mul meeles hommikul peldikusse minnes saapad jalga panna. Küll aga Elot natuke häiris see pilt hommikusest saabastega tuukrist:)

Pühapäeval käisime suurepärast sushit söömas (angerjas on minu eriline lemmik viimasel ajal, päriselt ka:), aga targu hoidusin sinna kõrvale Iiri kohvidest ja kokteilidest. Ega mina ei ole miski alkohoolik. Mitte nagu tiimikaaslane Kaic, kes eile õhtul hävitas 4,5 liitrit õlut, 5 muna, 400g sinki, viina kiluvõileibadega ja magustoiduks rummi teega:)

Ja lõpuks veel üks üleskutse Universumile:

et kui Kuri Saatus on ühe asja ikka nii korralikult nässu keeranud, et paranemise märke üldse kuskilt ei paista, siis kas ei oleks ausa mängu seisukohalt õiglane, et mõni teine teema jällegi läheks eriti edukalt??? Ma küll leian, et see oleks universumi tasakaalu mõttes vajalik. Ma siis võtaks näiteks palju raha, thank you very much! Jään ootama.