Friday, October 07, 2011

Uus mänguasi

Kuna meil tiimis on kõvasti moes ninapidi nutitelefonis istumine, siis ma mõtlesin, et mul peaks ka üks olema.

Hankisin isendi nimega HTC Incredible S, mida soovitasid itimeestest sõbrad Norman ja wolli. Siiamaani tundub küll igati broo telefon olevat.

Alustasin sellega, et laadisin telefoni Air Controli ja Angry Birdsi, ja helistasin kogemata suvalisele numbrile. Rohkem polnud aega, sest pidin kiiresti minema lennuväljale, kuhu võtsin telefoni karbiga kaasa. Karbi seest polnud helinat eriti hästi kuulda, aga noh.

Sel päeval oli lennuväljal tiba külm ja õhtul jõime koos Veelaga ära suure pudeli Jägermeisterit. Järgmisel hommikul vara hakkas ootamatult mingi telefon helisema nii kohutavalt jubeda helinaga, et ma mõtlesin, et kesse idioot küll sellise laulu vabatahtlikult endale helinaks pani. Loomulikult see oli tegelt minu telefon, aga sellest ma sain aru alles mitu tundi hiljem, kui ma esimese tassi kohvi olin ära joonud.

Nüüdseks olen elimineerinud jubedad helinad, äratuseks on nagu ikka "Always look on the bright side of life" ja olen alustanud inimestele individuaalsete helinate konfimist.

Praeguseks on olemas:

Sepandi (mesimummil oli täna antud vaba päev - lendas väiksed püksid jalas ja vestiväel)

Ekstremist (jazz)

Kaic (rasked katsumuste rajad - käia karmil võitlejal)

Anton (no comments:)

Priit (Britney Spears, otseloomulikult)

Viido (mis tegema nüüd pean? - kus olen teinud vea?)

Rida helinaid on veel puudu, mida ma pole suutnud välja mõelda - näiteks wolli, Rink, Veela, Aatomik, Helin, Ron... ettepanekud oodatud!

P.S. Air Controli high score on uuemal ajal 193:)