Thursday, June 16, 2011

Rubriigist Tuukri Gourmet

Ma ei suuda enam välja mõelda, mida hommikuks süüa.
Kodujuustust on siiber juba.

Probleem on siis selles, et söök peab olema kaasaskantav - ja parimal juhul selline, mida kannatab rooli taga süüa. Ma nimelt sõidan igal hommikul pool tundi tööle ja seda aega on väga mugav sisustada kohvi ja hommikusöögi näost sisse ajamisega.

Esmaspäeval käisin poes süüa ostmas, kus mul järsku tuli mõte, et äkki tõusen hommikul üles ja teen endale enne tööleminekut english breakfasti. Aga kui hommikul äratus käis, siis ma sain kohe aru, kuivõrd kohutavalt loll mõte see oli olnud - mind kohe üllatas, et ma millegi nii lolli peale üldse olin tulnud. Sellepärast ma siis magasin rahulikult edasi ja nüüd igatahes on selge, et kodus hommikusöögi tegemine töötab ainult nädalavahetustel, kui saab kaua magada. Muul ajal ikkagi läheb kaasaskantav hommikusöök.

Nõuanded oodatud!