Sunday, May 08, 2011

Rubriigist NV lennuväljal - kupliakrobaatika

Sel nädalavahetusel sai tiba kupliakrobaatikat lennatud.

Kupliakrobaatika käib siis niimoodi, et tuleb kahmata teise tüübi kuplist kinni ja teha erinevaid kujundeid - samal ajal peale passides, et kuplid omavahel segamini ei läheks ja muid huvitavaid asju ei juhtuks. Väljahüpe läks siis 2km pealt, kus sain karjuda piloodile Saksa täpsushüppajate stiilis LEEFT!! LEEEFT!!:)

Selle alaga siin Eestis eriti tegeletud ei ole, aga seekord meil oli treeneriks kohal Soome CF-äss ja mitmekordne maailmarekordi omanik Pasi Pirttikoski. Koolitusest oli kasu ja tegime kohe ära kaks Eesti rekordit - naiste CF-rekord (tuuker + veela 2way) ja üldine CF-rekord (tuuker + veela + aatomik 3way). Potentsiaali on miski 5way jaoks kindlasti (kui sobivad kuplid leiab), aga naiste rekordi osas kahjuks pole praegu kolmandat näha. NB! Pange tähele, et praeguses Eesti rekordis on naisi rohkem kui mehi!:))

Lõpuks üritasime teha ühe 5way, kus mina pidin kolmandana dokkama. Pasi ja Ekstremist saidki päris kiirelt kokku, aga mul oli väiksem wingload ja need kurjamid muudkui vajusid allapoole ära. Küll ma kõigutasin seal kuplit nagu pooletoobine, aga ei olnd sest muud tulemust kui et süda hakkas pahaks minema:)

Võtsin siis kasutusele plaani B, ehk siis keerasin hooga tornile selja taha ja ründasin sealt front riseritega. See töötas palju paremini ja saingi ekstrekale pihta. Ekstrekas kohe kahmas kuplist kinni ja hakkas jalgu suvaliste troppide vahele toppima, mispeale ma talle röökisin: ÜÜÜKS TORU VAAASAKULE!! VAAALE TROPP!!! Ekstrekas kuuliski ja ronis õige koha peale:)

Siis pidi IPA järgmisena minu külge tulema. Aga sellega oli nii, et IPA oli järsku igal pool korraga - vasakul ja paremal ja üleval ja all, ma pidin oma kaela ära nikastama teda passides. Ja korra ta oli isegi oma kupliga otse minu all ja mina jalgupidi tema kupli peal, nagu hunt seal Nu Pogodi multikas:) Sellise konfi eest oli Pasi just enne hüpet hoiatanud ja vaatasin, et siit nüüd see wrap tuleb - aga läks õnneks seekord.

Järgneval pildil on siis näha meie kolmene stack, pluss IPA ja veela töllavad veel eraldi ringi.