Thursday, May 26, 2011

Rubriigist Tuukri Püksijutud: Great success

No ära sa maini, vahel siiski inimesel ka veab.

Etsiis põhimõtteliselt ma üritasin välja mõelda, kuidas lahendada seda katkiste pükste probleemi.
Sest et midagi peaks ju ikkagi jalga panema.

Üks võimalus oli minna poodi, aga gaad deem, seal läheb nii jubedalt aega ja ilma väiketuukrita nagunii midagi ei leia ja no ei viitsi.

Aga järsku ma üllatusega avastasin, et kapis on miskid teksad, mis väiketuuker kunagi mulle välja otsis, aga mida ma pole eriti kandnud, sest tegelt mu paks tagumik ikka ei mahtunud sinna sisse ära. Aga häda ajab härja kaevu ja sai selgeks, et kui kõvasti tirida, siis lähevad püksid jalga küll. Noh mu enda arvates oli asi ikka tiba liiga kitsas, aga ootamatult selgus, et need püksid väga meeldivad kõigile meestele (välja arvatud Anton) ja isegi väiketuuker arvas, et pükste värv (hall) sobib suurepäraselt minu jope värviga (peaks olema must, aga viimasel ajal kah pigem hall:)

Niisiis - auguvabad püksid olemas, pääsesin poes käimisest, pluss odav populaarsus - win!:)