Wednesday, May 11, 2011

Rubriigist Tuuker ja Kuri Saatus

Langevarjunduse hooaja algus on alati jube kiire. Tuleb tegeleda koolitussüsteemi ja varjude pakkimise ja parandamise ja veel miljoni asjaga.


Igatahes kuna pidevalt tulid ette erinevad kiired asjad, siis ma jõudsin Atom tandemi pakkimiseni alles sel nädalal.


Pakkimise käigus selgus, et tandemile vajalikud LOR2 luubid on kuhugi kadunud. Tuhlasin terve maja läbi (te ei kujuta ette, mis asju on võimalik sealt leida!), ei mingeid luupe. Pärast pikka otsimist ja roppu sõimu kolmes keeles leidsin lõpuks luubid parapoe kapist üles.


Toppisin siis seda tandemi varu kotti niiet pea märg. Suurte varjudega on see jama, et neid on kole palju korraga käes. Ja nagu ühe nurga lahti lased, nii see kohe tahab kotist välja ronida, ja teine nurk ei taha üldse kotti minna ja nii edasi. Põhimõtteliselt kui oleks 8 kätt, siis oleks OK.


Ja see tandemi vabakott oli niiehknii tiba nõme, sest no inimesed on jälle innovatsiooniga tegelenud. NB! Langevarjunduses 90 juhul 100st innovatsioon on kurjast. Isegi on olemas firma nimega Rigging Innovations, no need on oma ranitsaid ikka innoveerinud niiet vaata ja imesta. Aga lõppkokkuvõttes ainuke muutus asja juures on see, et riggerid ropendavad varu pakkides niiet maa must.


Anyway, põhimõtteliselt siis see vabakott läks pooleks. Sellist asja pole enne näinud ja sellest oli küll nüüd aru saada, et Kuri Saatus on selle vastu, et ma saaks selle tandemi pakitud.


Selle peale ma otsustasin lõpetada selle jama ära ja minna kähku trenni, enne kui keegi pahaaimamatu möödakäija selle vabakotiga mööda kõrvu saab.


Trennis oli tore ja kõik vastased jäid terveks. Meil trennis on üldse see tore asi, et enamus tüüpe on suht vastupidavad ja kergesti katki ei lähe. Ühe kimura osas küll tekkis vahepeal kahlus, et äkki mõni tükk jääb mulle kätte, aga see juhtus sellepärast, et kimura oli nii nähtamatu, et vastane ei osanud oodata ja ehmatas ära:) See võib isegi videos olla äkki, aga ma seda ei taha väga näidata, muidu mõni arvab, et ma käin seal väiksemaid kiusamas:)


Ja tahaks siia lõppu lisada sellise disclaimeri - mina ei käitu destruktiivselt mind ümbritseva mateeria suhtes, vaid see on Kuri Saatus! Näiteks ma ei rebi meelega kõiki neid pükse katki ja vabakotte ka mitte. Ja kurjaks saan kah tegelt väga harva ja ainult hea põhjusega - näiteks kui viski on otsas või terved püksid on otsas või midagi. M.o.t.t.