Wednesday, April 27, 2011

Kevadest

Jah, kevad on lõpuks saabunud. Seda on aru saada sellest, et lumi on läinud ja punkri ette rohu sisse on tekkinud kollased lilled. Ja Ülemiste järve pealt sulas jää ära ja kuu peegeldub öösiti vee peal.

Veel on kevade tulek aru saada sellest, et mul on täielik siiber varude pakkimisest.
Puhtast laiskusest ma jätan tandemite varud alati viimaseks, sest need on jube suured.
See on viga muidugi. Nüüdseks on viitsimine täitsa otsas, aga mis te arvate, kesse pakib tandemi varusid igal jumala õhtul??

Ja seoses kevadega on mul vist tekkinud miski vitamiinipuudus. Igatahes kui muidu tuukri tavaline toiduteemaline mõte kõlab umbes niimoodi: Hmm, kui nüüd läheks ja sööks ühe Suure Liha Tüki?? siis nüüd viimasel ajal kõlab see umbes niimoodi: Hmm, kui nüüd läheks ja sööks ühe suure taldrikutäie lillkapsast??

Probleem on aga selles, et siin tehase sööklas pakutavates toitudes on köögiviljade osakaal suht nadi. Ma olen mitu aastat üritanud siin selgitustööd teha, kuidas toidu juurde peaks ikka köögivilju kah pakkuma. Paraku minu edu selles osas on olnud väga lühiajaline, miski kord kuus on siin köögivilju näha olnud. Etsiis jah, kuna ma olen pidanud lõpuks tunnistama, et minu ja söökla rahva arusaam lõunasöögist ei ole ühildatav, siis nüüd on asi niimoodi, et ma võtan lõunasöögi kõrvale köögiviljad karbiga kaasa:) Ja siin on juba fännklubi tekkinud, kes hea meelega tahaks minu köögiviljad pintslisse pista. Vaat kui varsti panen söökla kõrvale on köögiviljaputka püsti:)

Ja siis veel järgmine kevade tundemärk on see, et tahaks muudkui hüpata ja jitsi teha koguaeg ja tööd teha enam ei viitsi. Käisin ükspäev baaskursusega maadlemas, tegime single legi, see oli väga lahe. Sellist asja ma pole enne väga näinud, et kui ikka krahmad jalast kinni ja lahti ei lase, siis see jalg jääbki sulle kätte ja saabki takedowni tehtud:) Vahel ikka peab algajatega ka maadlema, ausalt. Ron lubas kah nüüd suve poole rohkem maadlust õpetada, see on väga rõõmustav. Muidugi ei tea, mis pärast seda saab, kui ta on lennukist välja hüpanud - äkki tuleb posttraumaatiline stress ja hakkab maadluse õpetamise asemel purjus peaga tänaval inimesi peksma? Tundub tõenäoline.

Ja siis muidugi selge kevade tundemärk on see, et nõud on jälle pesemata. (See on kõigi muude aastaaegade tundemärk ka:) Aga kevad on ju ikkagi elu tärkamise aastaaeg, äkki nüüd töötab see strateegia, et kui piisavalt kaua oodata, siis tekib nõude peale fauna ja siis karjud "KÕTT!" - fauna jookseb hirmuga minema ja nõud ongi puhtad. Igatahes ma panen oma lootused sellele plaanile.