Monday, June 20, 2011

Rubriigist Tuuker ja Kuri Saatus: kookidest ja pükstest

Kuna laupäeval oli tuukri isa sünnipäev, siis mingis meeltesegaduses ma otsustasin küpsetada sel puhul toorjuustukooki. I mean, how hard can it be??? Hankisin internetist retsepti ja puha.

Tulemus oli siis selline, et pealt nägi asi päris koogi moodi välja, aga nagu noa sisse lõin, siis kõigi üllatuseks kook jooksis mööda lauda laiali. Kuigi ma olin kõik teinud retsepti järgi. Miskipärast koogid lihtsalt vihkavad mind, ma arvan. Igatahes selle peale ma sattusin tiba masendusse ja hakkasime hoopis koos isaga viskit jooma, mis tuli oluliselt paremini välja kui koogiküpsetamine.

Koogi sõime ka ära. Lusikaga:)

Järgmiseks võtsin ette tuukri igavese probleemi, ehk siis ilma aukudeta pükste hankimise. Tegelt muidugi ma oleks juba ammu pidanud poodi minema pükse otsima, aga ma üldse ei viitsinud ja no ei läinudki. Aga ega uued püksid iseenesest majja ei tule ja täna lubasin endale, et kui ma nüüd lähen ja käin kõik Ülemiste keskuse püksipoed läbi, siis autasuks saab õhtusöögiks hiinakast kana ja nõusid kah ei pea pesema.

Selle peale lõpuks ma olin nõus poodi minema. Ja leidsingi lõpuks miskid enam-vähem sobivad püksid pärast pikka otsimist. Ja hiinaka kana pistsin kinni. Great success.