Monday, April 04, 2011

Rubriigist LUPUS EST: Tupsu-testid

Et asja täpsemalt selgitada, peaks siis alustama Empuriabravast, kus õhtuse joomingu (vabandust, intelligentse ja mõõduka alkoholimanustamise) käigus selgus vajadus nimetada tiimi kõige väiksem liige ümber Tupsuks.


Sõelale jäid Mart ja Anton, kes on põhiliste parameetrite (pikkus ja kaal) osas suht identsed. Minu parameetrid on tegelikult kah suht samad, aga mind mäletatavasti päästis paks tagumik, mis jättis mulje, et ma olen palju suurem.


Niisiis, hinnati nii- ja naapidi, aga ühest tulemust ei saavutatud (eelkõige selle tõttu, et Mardi ja Antoni arvamused erinesid kardinaalselt:) Sai ka Joey arvamust küsitud, aga ka sealt ei tulnud ühest vastust.


Esitati ka ettepanekuid mõõta näiteks biitsepsi ümbermõõtu (sellega polnud Anton nõus) või siis ***** pikkust (sellega polnud kumbki nõus, sest kuidas sa selgitad pärast, miks sind Tupsuks kutsutakse - et mul on tiimi kõige väiksem **** :D


Mart on esitanud ettepaneku osaleda Nõmme maanteejooksul - et kes viimaseks jääb, on Tupsu. However, ma ei usu, et Anton selle väljakutse vastu võtab.


Niisiis - ootan häid ettepanekuid, kuidas selgitada välja Tupsu nimetuse omanik!