Monday, February 14, 2011

Sõbrapäevast jpm

Viimasel ajal on trennis õnnestunud saada hulk väiksemaid vigastusi. Kõigepealt mul õnnestus giljot harjutades mingi kaelalihas ära tõmmata. Muud polegi, kui et allapoole vaadata väga ei saa ja spinnida kah mitte... Lisaks mõned mat burnid, huules on auk sees, muhk on peas (uskumatul kombel õnnestus saada kopsikuga pähe, ma ütlen need asjad tuleks ära keelata, mis krdi diskrimineerimine see on!:) ja viimases trennis ootamatult hakkas ninast verd jooksma, millega mul õnnestus vastane ära ehmatada, kuigi see polnud üldse tema süü.

Trennis olen vahepeal harjutanud backi võtmist, millele võib hetkel hindeks panna vast kolm miinus - ehk siis 15kg kergema vastase vastu asi mingil määral töötas:) Pärast sai sparritud Roniga, kelle peal paraku minu backi võtmine ei töötanud, küll aga töötas tema backi võtmine minu peal. Aga mitte iga kord. Great success.

Mingis meeltesegaduses otsustasime pühapäeva hommikul kell 5 vaadata Eurosport2 pealt Strikeforce otseülekannet, kus teemaks oli heavyweight tournament. Põhimõtteliselt siis oli räme paugutamine ja mehi kukkus nagu kärbseid. Aga peab ütlema, et keskmise heavyweighti jits on ikka sitt - see maksab puuris kurjasti kätte ja on ka kole vaadata. Õnneks oli just mõni aeg tagasi vaadatud UFC 126, seal oli jällegi ilusat jitsi näha.

Pühapäeval pärast trenni sai vaadatud Solarises kõvasti haibitud poksifilmi The Fighter. Ausaltöeldes ma ei mõista seda vaimustust selle filmi ümber. Näitlejatööd on jah vaatamist väärt ja thumbs up Bale`ile, kes tõesti näeb välja nagu viimane narkar, aga no film ise küll millegagi ei üllata, põhimõtteliselt Rocky reloaded.

Solarises töllerdas ringi suur punane kondoom, kuhu peale oli kirjutatud "Love". Ma ei tea, kas oli äkki tuleva sõbrapäevaga tegemist või midagi. Igatahes ta jagas kõigile kondoomipakke featuring miski espetsiaalne libesti. Ma sain kah ühe paki ja panin selle väiketuukri kotti hoiule - hea õnne korral nüüd väiketuuker leiab selle mõnel sobival momendil, nt töövestlusel, insallah.

P.S. Täna on, jah, sõbrapäev. Ma pole kunagi aru saanud, mida täpsemalt selle tähistamiseks tegema peab. Maailmapraktika hulka tundub kuuluvat roosade südametega kaunistatud kaartide saatmine ja/või romantiline õhtusöök sõbraga - kuigi, minu arusaamist mööda on see küll kõige kindlam tee sõpruse elimineerimiseks.

P.P.S. Kunagi meil Heliniga oli sõbrapäeval Manchesteris romantiline õhtusöök - aga me ei saanud sellest enne aru, kui lõpuks itaallasest kelner tõi meile ühe magustoidu kahe lusikaga:)