Sunday, December 19, 2010

SGL finals

Jah, sai käidud Svenska Grapplingligan finaalvõistlusel Norrköpingis. Aasta jooksul olid olnud osavõistlused ja iga regiooni kaks paremat said finaalvõistlustele tulla.

Gameplan oli siis kohe toppi saada, eelistatult vastase takedowni ära rikkudes, või kui see ei toimi, siis teha ise takedown. Siis passida side`i ja krabada kimura kiiresti enne matši lõppu. Ja muidugi võtta ära ka kõik teised subid, mida äkki saatus või hooletu vastane minu teele saadab.

Esimene matš üllatuslikult oli Heliniga. Ega ma sealt midagi paremat kui viiki ei oodanud, aga kui Helin tuli parajasti low singlit tegema, siis ma järsku nägin head giljo võimalust. Mul üldiselt giljod väga pole töötand, sest mul vist tuleb miski giljotegemise nägu pähe ja vastane saab kohe aru asjast. Aga seekord vist Helin vaatas mujale ja giljonägu jäi nägemata:) Nii saigi giljo tehtud ja matš oli 20 sekundiga läbi. (Võrdluseks - meie eelmine matš Heliniga kestis 54 minutit:))

Teises matšis ma munasin sellega, et jäin liiga kauaks püsti töllama. Vaikselt lootsin, et äkist vastane tuleb takedowni tegema ja saab veel ühe giljo:) Aga aeg läks ja ei halligi takedowni. Tegin siis lõpuks ise low singli, passisin ära side´i ja võtsin kimura kinni. Vastane hoidis täiega kätt kinni, sest matši aeg hakkas lõppema. Läksin veel kiiresti käelukku, et ehk sealt saab kiiremini tõmtmatud, aga krt aeg sai enne otsa. Deem!

Vahepeal nägime ka paari fighti meie vastaste esituses, silma jäi üks tšikk, kes kogu aeg jalalukke üritas - ja edukalt, kurivaim! Jalalukkudega on see kole lugu, et meil trennis neid eriti ei tehta ja seega pole harjunud kaitsma. Ja tegelt ega ma eriti oma gameplani jalalukke ei taha, sest jube lihtne on jalga puruks tõmmata. Need raksud, mis siis käivad, pole üldse liiga lahedad.

Anyway, see jalaluku kunn tegi ka Helinile miski toeholdi ja Helin patsutas vist tiba liiga vara - aga vähemalt jäi jalg terveks:) Minu matš temaga oli jälle algul suht kaua püsti, aga mulle see sobis, sest ma mõtlesin, et kuni ta on püsti, siis teda pole mul jala küljes:) Lõpuks siis maas open guard ja halfguard ja üks toeholdi üritus kah, kust ma aga jala niimoodi kätte sain, et lükkasin teda tagumikust teise jalaga eemale:) Viik.

Viimane matš oli ühe tšikiga, kes pidevalt tahtis closed guardi mängida. Kuna no-gi closed guardis on päris raske midagi saada, siis ma teda väga ei kartnud. Hüppaski kohe guardi ja tšillisin seal natuke, kuni tuli meelde, et ikka subida on vaja:) Siis tõusin püsti, sain guardi lahti ja passisin ära. Siis ta keeras tiba muffilt käpuli, mispeale ma võtsin backi ja tegin RNC. Daniel küll arvas, et oli kränk, aga ei olnd, gunni-choke oli:)

Niisiis ma sain kokkuvõttes II koha, sest minul 2 võitu ja 2 viiki, ja sellel jalaluku kunnil 3 võitu ja 1 viik. Anti karikas ja puha! Ma küll mõtlesin, et äkki Ryanair viskab mind koos selle karikaga lennukist välja, aga polnd probleemi.

Pärast koju jõudes juhtumisi leidsin netist selle jalaluku kunni pildi, kus ta parajasti seisab Euroopa meistrikate pjedestaalil, pruun vöö ümber. Wow, ma polegi enne ühegi pruuni vööga naisega maadelnud! Krt oleks ikka pidanud selle ühe kimura ära tirima, siis me oleks olnud viigis ja oleks saanud death matchi selle pruuni vööga.