Wednesday, December 29, 2010

2010

Üldjoontes võib aastaga rahule jääda.

Suuremate saavutuste hulka kuuluvad kindlasti AFF instruktori paberid ja AFF koolitussüsteem. See on üks tore asi ja hulk õpilasi sai juba koolitatud.

Eesti naiste bigway rekord ja Balti naiste bigway rekord sai tehtud. Kumbki küll eriti keeruline ei olnud minu jaoks individuaalselt (tegemist siis 8way ja 18way kujunditega), aga tiimi kui terviku jaoks kindlasti head saavutused.

Trenni osas oli aasta esimeses pooles probleeme õlaliigeste põletikuga, aga pärast seda on asi ülesmäge läinud. Maadlustrennidel on täitsa uus tase sel aastal, nendest on päris palju kasu olnud. Arenguruumi muidugi on veel kõvasti, aga see takedownide asi ei paista sugugi väga
lootusetu enam!

Tiba sai võisteldud ka sel aastal: SGL finaalis II koht, lisaks võitsin kevadel BJJ meistrikad ja sügisel lukumaadluse meistrikad (selle viimase üle võib isegi uhke olla natuke, krt tund aega järjest pidin maadlema selle võidu saamiseks:)

Sai ka MMA kohtunikuna kätt proovitud - arenguruumi veel on, aga vähemalt on esimesed katsetused tehtud:)

Mõnd uut asja sai kah katsetatud - näiteks surfi, mis mulle meeldib päris hästi, ja motikasõitu, mille osas olen veel äraootaval seisukohal.


Mida on puudu jäänud:

Mul on tunne, et minu lennuoskuste osas sel aastal küll erilist edasiminekut pole toimunud. Muidugi ei saa väita, et AFF ja tandemhüpped üldse ei paranda lennuoskusi, aga noh, tiim oli ikka puudu.

Ja mul on tunne, et ka jitsioskused ei ole nii kiiresti arenenud, kui näha tahaks. Suures osas ilmselt asi selles, et see õlajama, haigused ja muud värgid ei ole mul lasknud piisavalt tihti trennis käia. Hetkel olen enam-vähem rahul halfguardiga (peal) ja side´iga (peal+all), muu on ikka nats sitt.

Ahjaa, pükse on kah puudu jäänud sel aastal:)