Wednesday, December 08, 2010

Update

- Järgmised püksid läksid katki! Auk tuli sisse. Ma ei suuda uskuda seda asja enam, ausalt. Käisin ka poes olukorda uurimas, aga tundub, et kohalik mood uuemal ajal ei panusta sugugi sellistele pükstele, kuhu tuuker sisse sobiks. Noh, nagu vanarahvas ikka tavatses öelda - häda ajab härja kaevu ja tuukri kimonopükstega tööle.

- Giljot ei ole saanud tööle. Ilmselt on asi selles, et ma olen liiga aeglane sellega või äkki mul on miski giljotegemise nägu peas - vastane märkab kohe ära, mida on vaja kaitsta. See-eest RNC on vahepeal jälle õnnestunud - vahel küll tuleb räme kränk, aga töötab just the same:)

- Ostsin laupäevase piduliku ürituse tarbeks sukad. Osta vaja veel kunstripsmed. Neid ei pea värvima, mis elimineerib võimaluse, et pärast esimest pudelit viina mõni proua, kes peaks olema elupidulik, näeb välja nagu pandakaru.

- Nädalavahetusel on tulemas Dexteri hooaja viimane osa ja UFC 124, yesh! Luban, et kui GSP võidab, siis ma panen tema pildi desktopi peale!

- Minul pole üldse probleeme unetusega. Magan nagu kott. Üles ei ärka. Hommikul ka ei ärka.

- Osaliselt on asi ilmselt selles, et õhtul ei jõua kuidagi magama. Kuidagi jube palju on tegemist!

- Ei, see palju tegemist ei ole viimasel ajal hõlmanud nõude pesemist. Gaad deem!!