Sunday, December 12, 2010

Tehase juubelipidu ehk Tuleb Vähem Juua

Etsiis jah, tehas sai 25-aastaseks ja selle tähistamiseks pidasime Vihterpalu mõisas tiba pidu. Plaanis oli siis väike pidulik vastuvõtt 160 inimesele.

Mul on selliste pidude tarbeks olemas üks pikk punane kleit, juurde ostsin sukad ja kunstripsmed. Väiketuuker tegeles meikimise ja ripsmete kleepimisega ja minu arust operatsioon oli edukas, sest kõik nägi kenasti sümmeetriline välja ja kunstripsmed kah ei kukkunud ära enne kui tükk aega hiljem.

Mõisasse kohale jõudes avastasin, et sukapüksid raibed tahtsid maha vajuda. Olin küll ostnud kenasti L suuruses püksid, aga krt ikka väikesed! Tuleb vist tunnistada, et minu tagumik ei mahu väiksemate kui XL sukapükste sisse. Anyway, hakkasin siis sukapükse üles tagasi tirima, mispeale need kohe kärrdi puruks läksid. Noh, kellel neid sukapükse ikka nii väga vaja on, better luck next time.

Nende kõrge kontsaga kingadega ei olnud kah asi kõige roosilisem, aga õnnestus siiski ninuli käimata trepist üles saada.

Jõin siis kõigepealt glögi, edasi valget veini, siis viina ja siis viina alla ja veini peale. Saalis käisid ringi miskid tädid, kes tühjaks saanud veiniklaasid kohe jälle täis valasid. Suurepärane teenus, ja lisaks tundub kogu aeg, nagu oleksidki ainult ühe klaasitäie veini joonud:) Viina poleks veini kõrvale obviously pidanud jooma, aga oma õigustuseks võin öelda, et esiteks oli tegemist väga suurepärase viinaga ja teiseks ma üritasin ainult viisakas olla - inimestega, kes jõid veini, tuli ometi veiniklaasi kokku lüüa, ja inimestega, kes jõid viina, tuli viinaklaasi kokku lüüa.

Peo edenedes toimus ka kaks väikest tagasilööki - kunstripsmed kukkusid ära (järgmine kord tuleb Superattackiga kleepida ilmselt) ja kingad hakkasid nii koledasti jalgade peale käima, et ma pidin nad jalast ära võtma, et vältida ringikakerdamist nagu lehm libedal jääl. Aga ei miskit hullu, keegi mul varbaid laiaks ei astunud ja kingad leidsin hommikul jälle üles.

Hommikul oli pidu meenutama jäänud tuumapohmell ja lakitud küüned.
Käisin Prismas C-vitamiini ja küünelakieemaldajat toomas.