Friday, February 04, 2011

Rubriigist Lupus EST

Etsiis tegeleme 4way talvise poolega - kriiperdame.
Kujundid hakkavad juba vaikselt selgeks saama ja isegi slot-switcherid ei aja enam eriti juhet kokku (OK see viimane oli tiba liialdus, pigem - on juba esinenud juhtumeid, kus slot-switcherid ei aja juhet kokku:))

Blokk 17 on tiimi eriline lemmik - see vahetab ära nii esimese kui tagumise tüki. Pluss kui tükid on vahetuses, siis tekib seal Marko ja Antoni vahel päris huvitav positsioon, kus iga kord Anton vahib kramplikult kõrvale ja irvitab, ja Marko läheb näost punaseks. Meie poolt sellele blokile ka uus nimi: Homo Homini Homo est.

Käisime nüüd nv-l ka tunnelis ära.
Peab ütlema, et randomid hakkasid vahepeal juba lendamise moodi tunduma.
Blokkidest minu arvates võib enam-vähem rahule jääda: 2, 3, 4, 6, 7, 8, 9, 11, 14, 15, 19, 21, 22.
Tiba tööd on veel vaja teha: 1, 5, 10, 12, 20.
Tiba rohkem tööd on vaja teha: 13, 16, 17, 18.

Nalja sai ka. Näiteks oli meil mitu spektakulaarset brainlocki Antoni esituses, kus mees lihtsalt hõljus ja laiutas käsi:) Või siis üks veel parem juhtum, kus mina ja Anton vahetasime kohad, mispeale aga hoopis Mardil ja Markol juhe kokku läks. Ja muidugi see juhtum, kus Mardil läks lennates jalg krampi, aga muidugi keegi teine seda ei teadnud ja üritasid talle hoolega selgeks teha, mida tegema peab. Eriti mina:)

Tunneli kokkuvõtteks ma ütleks, et tulemus oli veidi parem kui ma ootasin. Eriti positiivne mulje jäi tiimi õppimisvõimest - kui mõni blokk esimest korda proovides tundus nagu mission impossible, siis mõne aja pärast asi juba lendas nagu kell, nagu oleks tiim ära vahetatud:)

Teiselt poolt oli näha, et slot-switcherid tekitasid ikka hämmingut ja brainlocke - etsiis meil on maapealset kriiperdamistööd veel omajagu tarvis teha.

Huvitaval kombel selgus, et inglased ladina keelt eriti ei habla, etsiis tiimi nimi ei tekitanud mingeid assotsiatsioone:) Wolf is? Wolf is... eating dinner?:)

Collection of quotes by Lupus Est:

[Mart krabab kriiperdamisel valel ajal Antoni jalast kinni]
A:// - Lase lahti! ... homo!!

[Tuuker ja Anton märkavad paksu Inglise tšikki]
T:// - Aga vahel ju tiba paksemad naised võivad kah ilusad olla?
A:// - No kuhugi peab selle piiri ikka tõmbama, mingist paksuse tasemest edasi enam pole elu...

[Anton pärast tunnelis lendamist]
Õhtul: Kulge ma ei olegi üldse väsinud!
Järgmisel hommikul: Kõik kohad valutavad!! Mina siit voodist välja ei tule! Püha vitt!!

[Anton kasutab turvavööd peapaelana]
A:// - Kas ma näen välja nagu Jaapani kamikadze?
N:// - Ei, sa näed välja nagu homo neeger!

p.s. mingi diskrimineerimise vastane otsingurobot kindlasti paneb mu blogi musta nimekirja selle viimase lause eest...