Tuesday, February 01, 2011

Jits ei edene

Trennis on uus suurepärane idee: soovitatakse sparris vastaseks valida neid, keda sa hirmsasti vihkad:) Esimesel korral tundus, et asi töötab suurepäraselt - mul oli lausa järjekord tüüpidest, kes tahtsid sparrida:P Aga eile trennis ma vist olin liiga armastusväärne ja neil oli vihkamine üle läinud. Gaad deem.

Giljo kättesaamisega on raskusi. Eile kaks korda peaaegu, aga no ei tulnud! Siin on ilmselt kaks probleemi:
  • Ma ikka pole kaugeltki piisavalt konspiratiivne selle giljo võtmisel - kõik näevad juba kaugelt ära, mis värk on.
  • Siin keegi on inimesi hästi õpetanud - isegi kui saab miski takedowni pealt pea kaenlasse, siis kargavad raisad õigele poole ja giljo ei tule välja.

A plaan on ikka selline, et varsti hakkab giljo välja tulema. Ma juba vaimusilmas näen, kuidas tuleb. Kamoon, näiteks John on isegi Priidule giljo ära teinud mitu korda ja mina küll olen vähemalt sama suur kui John igatahes.

Backi võtmine ei ole veel eriti paranenud. Noh, vahepeal on isegi välja tulnud, aga vastane on siiski enne plehku saanud kui RNC õnnestub teha. Deem! Peab vist sinna baaskursuse jitsitrenni minema muffide peal backi harjutama.

Üldse ma lähen viimasel ajal vahel närvi jitsitrennides, sest mulle tundub, et mul on kõvasti potentsiaali ja häid mõtteid erinevates positsioonides, mis aga erinevatel põhjustel ei ole realiseerunud. Esimene põhjus on kindlasti liiga vähe matiaega, aga on ka tekkinud mingid harjumuslikud kohad, mis kogu aeg juhtuvad, nt halfguard. Priit küll üritab mind kõvasti karjudes halfguardist ära ajada, aga erilist kasu sellest pole olnud:)

Eile spordiklubi uksel (väga tüüpiline dialoog):

Tuuker:// 3D-sse!

Noormees leti taga:// Kümnes riietusruum!

[10 riietusruum on meeste oma - toim.]

Priit:// Kuulge, ta on naine!

Noormees leti taga:// Ee... ta teab ise, mis riietusruumi minna!

Tuuker:// Ja iga kord nad üritavad mind sinna kümnendasse saata. Vaat ükskord ma tulengi sinna!

Priit:// EI TULE!!