Friday, December 10, 2010

Tuuker ja Moonika

Asi algas siis sellega, et eile ma jõudsin töölt ilusti koju, kuigi nähtavus mõnes kohas oli ikka nullilähedane. Pärast jäid sellesama tee peale kinni 18 autot ja Päästeamet evakueeris autodes olnud inimesed ööseks Raasiku lasteaeda.

Hommikul oli pilt teel suht kahtlane. Tee ääred olid täis seisvaid autosid, mõnel ohutuled vilkumas. Kuna Tallinn-Tartu maantee oli päris ilusti lahti aetud, siis ma siiamaani ei mõista, miks need autod seal seisid.

Jüri piirkonnas läks asi järjest huvitavamaks, suured ummikud ja erilist liikumist enam tee peal ei toimunud. Mingi tšikk kakerdas tee ääres edasi-tagasi, mõne aja pärast ta ronis tee äärde lund täis tuisanud kraavi ja jäi sinna vööst saadik lume sisse kinni. Tükk aega majandas seal, lõpuks mingi teine tegelane tõmbas ta kättpidi välja.

Mingid kollastes helkurvestides tüübid (ma pidasin neid esmapilgul miskiteks lumekoristajateks) passisid tee ääres ja loopisid autosid lumepallidega.

Ühesõnaga, tundus nagu kõik rahvas oleks järsku hulluks läinud.

Varsti jõudsin kohta, kus tee ära lõppes ja algas suur lumehunnik. Konstateerisin fakti, et tee tööle on kinni tuisanud, ja läksin koju tagasi. Kodus selgus, et ka firma meiliserver on maas ja telefonivõrk üle koormatud.

Niisiis, kuna töötegemisega tundus olevat kööga, siis läksin hoopis hommikusse jitsitrenni. Trennis oli päris arvestatav kamp algajaid, aga edasijõudnute read olid hõredad, mistõttu mul õnnestus sparrida Priiduga, kelle käest sain miljon RNC-d ja mitu head mõtet. Pärast sparrisin ka algajatega - ja no seekord küll Ron ei saa öelda, et ta seda kimurat ei näinud:)

Üldse mulle tundub, et ma peaks nüüd kõvasti jitsisparri tegema. Nüüd lähemal ajal teen sparris ainult kägistusi - mul on siin päris suur arsenal kägistusi, mille kohta mul on visioon, et need hakkavad heasti tööle. Aint kui on uus vastane, kellega pole enne sparrinud, siis alustuseks teen ühe kimura kah - noh et vaadata, kas üldse jagub:)

Pärast trenni käisin Stockis süüa ostmas. Hakkasin just automaadist parkimispiletit võtma, kui see krdi torm kiskus pileti mul käest ära ja viis minema. Deem! Kaotatud parkimispileti eest on trahv 350 krooni ja ma kahtlustan, et ükski parkmiskassapidaja ei oleks seda juttu uskunud, kuidas tuul pileti ära viis:) Üllataval kombel mul oli õnne ja leidsin parkimispileti kõnnitee äärest lumehunnikust üles. Selle peale läksin ja ostsin Viking Loto pileti - äkki õnn tahab minu juurde tulla, siis tuleb anda talle võimalus!