Wednesday, February 16, 2011

Rubriigist Jits & co

Eile tegime Glacier passi, mis mulle täitsa meeldib (mulle ikka meeldivad need tehnikad, kus saab vastasest korralikult kinni hakata, mitte ta ei hüppa kuskil vabalt ringi). Aga ma küll tahaks teada, mismoodi ma sparris selle haarde kätte saan, et üldse Glacier passi saaks alustada.

Sparris vahepeal oli tunne, nagu ma oleks kehastunud evil monkey - nimelt ühel mu vastasel oli suht vähe aimu jitsist ja mulle tundus, et ma teen talle liiga iga nurga pealt, kust ma üritasin läheneda. RNC ja kimura eest isegi vabandasin, need vist väga õrnalt ei tulnud välja:)

Üldse algajatega on vahel tiba keeruline, sest isegi kui mul on parem jits, siis vastasel on enamasti rohkem jõudu, mistõttu ikka ilma crashimata ühtegi asja tehtud ei saa. Ja siis pärast on tunne, nagu oleks jube tige elukas - noh umbes nagu Ron:)

Järgnev kuu aega on muidu jitsi mõttes lausa suurepärane: sel laupäeval on Raju 7, kus ma pean kohtunikuametit; järgmisel nv-l oleme kambaga Stockholmis, kus on plaanis rootslasi peksta ja otsida üles kõik Stockholmi jitsinaised; sellest järgmisel nv-l on ilmselt Tallinnas jitsiseminar ja sellest veel järgmisel nv-l oleme Kopenhagenis, kus on obviously plaanis taanlasi peksta ja otsida üles Taani jitsinaised.
Minu arust see on igati hea plaan.

P.S. Täna öösel nägin unes, et oli kõva sparritrenn ja siis pärast mati kõrval üks trennikaaslane, keda ma polnud enne näinud, andis mulle pudeli õlut.