Monday, November 01, 2010

Hõimuvägivald

Eile trennis, kui ma olin parajasti kimura kätte saanud, puutusin kokku keelatud tehnikaga "knee to the head on the ground". Kimurat lahti ei lasknud, aga kohe tundus, et sellel paugul võib olla mõningasi visuaalseid tagajärgi minu väljanägemisele.

Noh, hommikul peeglisse vaadates avanes küllaltki üllatav vaatepilt:

Võib-olla oleks tiba aidanud, kui oleks trennis kohe külma peale pannud, aga ma ei viitsinud sparri ära lõpetada.

Töökaaslased on kõik suures vaimustuses. Õnneks ei ole sel nädalal miskeid audiitoreid ega komandeeringuid oodata, küll aga pean reedel minema oma keskkooliaegse klassijuhataja pidulikule juubelile.

P.S. Komandeeringud imevad sellepärast, et lennuk läheb reeglina pool 7. Kell 5 ei ole mingi väga ok kellaaeg ärkamiseks. Lennuki kohvi ei ole ka kuidagi abiks, ma ei tea millest nad seda teevad, röstitud riideharjadest äkki.

P.P.S. Gadget of the day - lapse jalutustraksid. Ma imestan, et neid nii vähe kasutatakse. Kui mul millalgi laps saab olema, siis ma küll kavatsen hakata jalutamas käima, laps rihma otsas.