Thursday, June 11, 2009

Poks

Pärast Helini lahkumist Manchesteri, kus ta kuuldavast harjutab põlvelöökide blokkimist ninaga, on mul aeg-ajalt probleeme poksitrennides partnerite leidmisega. Miskipärast nad põgenevad mu eest, ma ei teagi, kas kardavad molli saada või kardavad mind kogemata mättasse lüüa.

Eile siiski mul õnnestus mõned kätte saada. Samas minu edaspidistele väljavaadetele selles valdkonnas ilmselt ei aita kaasa fakt, et ühel ma kogemata lõin nina veriseks. Tahtsin kohe hankida uue vastase, aga Vallo arvas, et kui ühe oled katki teinud, siis enam uut ei saa:)

Lisaks juhtus veel selline lugu, et paljajalu ringikargamise tagajärjel talla alt lahkus suur lapakas nahka. See oli päris paha lugu, sest õhtul jalg hakkas valutama ja ei lasknud magada ja lisaks sai varsti otsa see viski, millega ma üritasin asja parandada (sissekaanimisega siis, mitte pealemäärimisega:) Krt järgmine kord panen poksimise ajaks saapad jalga, niimoodi kulub liiga palju viskit muidu.