Monday, June 01, 2009

Volare!

Niisiis,
sai käidud Rootsis Basic Campis tiimiga trenni tegemas.

Whadever lendab nagu kell. Harjutasime põhiliselt blokke, aga tegime siis ühe randomhüppe kah vahele. 20 punkti aega. Sellega on punkt 1 tuukri elueesmärkide nimekirjast ametlikult saavutatud.

Selle eesmärgi tekkelugu on järgmine: miski 6-7 aastat tagasi, kui minu oma tiim keeras veel miski 3 punkti aega, siis me ükskord Hankos võistlustel nägime tiime, kes keerasid 18 punkti aega. Mispeale ma arvasin, et ma küll teeksin midaiganes, et saada 18 punkti aega. Peedu pakkus välja juuste blondiks värvimist, millega ma olin ka nõus, sest ma arvasin, et kui ma ever peaksin saama nii kõvaks lendajaks, et keerata 18 punkti aega, siis küll kõik elu unistused on täitunud ja juuksevärvil pole enam tähtsust.

Seekord blondeerimiseks siiski ei läinud, sest pikkade juustega ikka vähem selgitamist, kes on naine ja kes ei ole ja seega ma juukseid maha lõigata väga ei taha. Aga selle asemel Rink hankis kuskilt punast ja oranži spray-värvi (roosat polnd saada:), mis haises niimis kole ja kõlbas tõenäoliselt liimi asemel nuusutamiseks. Järgmisel hommikul juuksevärvist väga palju enam juuste peal alles ei olnud, see-eest aga kõrvad olid neoonoranžid, mis väga lõbustas kõiki, kellega ma juhtusin kokku sattuma enne peegli juurde jõudmist.

Siin väike stiilinäide punaste juustega tuukrist, kes on parajasti maadelnud Joey, Marco ja Turoga:

Teistel eestlastel läks campis kah hästi. Esimesel päeval Gryttjomisse jõudes meie üritus donutit teha lõppes niimoodi, et Kaido krabas Kertul jalast, keerutas teda paar korda pea kohal ringi nagu vasaraheitja ja siis viskas hooga eemale:) Aga nädal aega hiljem polnud donutitega enam probleemi, v.a. see lugu, et Kaido keeras kogemata valepidi ja Mardile jala pihku andmise asemel vahtis lolli näoga Mardile otsa ja kraapis Mardi kiivrit. Ja seda kaks korda järjest:)

Lolluste hooaeg sai kah avatud. Palju õnne mulle.
Igatahes stay tuned, tulemas veel hulganisti basic campi lugusid, näiteks: milleks kasutada põtru, kuidas itaallane kasevihaga läbi peksti, kuidas rootslaste kööki tekkis kole kala, mitu meest tuuker seekord ära kägistas, kuidas inglane õpetati "mine persse" ütlema ja mis nägu tegid rootslased, kui wolli jaanalinnu-vihmaussi laulu inglise keelde tõlkis.