Tuesday, June 09, 2009

Publicity

Niisiis,
esmaspäeva õhtul sai Kuusikul tehtud tandemid Kihnu Virve ja tema kahe tütretütrega. Minu ülesandeks oli siis Virve tandemile juurde lennata ja teha seal lolle nägusid ja pärast hüpata ühe tema tütretütrega.

Kui ma lennuväljale jõudsin, oli seal puhkpilliorkester. Päriselt kah, trummid ja pasunad ja kogu kupatus. Lisaks kohe kargas mulle kaela hulk kihnu seelikutes tegelasi, sest keegi oli neid juba informeerinud, et mina olen tandemmeister. Õnneks saabus kohe ka Ekstremist, siis osa kihnlasi läks tema kallale.

Tandem on selles mõttes alati huvitav, et kunagi ei tea, mis võib juhtuda. Räägid küll reisijale, mis ta peab tegema, aga mida ta tegelikult tegema hakkab, seda ikka näeb alles õhus. Põnev lugu.

Seekordsed reisijad siiski midagi liiga põnevat välja ei mõelnud, täitsa viisakalt käitusid. Muidu tundusid kah sellised elurõõmsad inimesed, väga lahe. Juttu ja pläkutamist oli ikka kõvasti, aga ma usun, et seni kuni nemad kenasti minu jutu ära kuulasid, siis sellest polnd väga häda, et mina nende oma täies ulatuses ei jaksand kuulata.

Igatahes siis terve lennuväli oli täis kaameramehi ja reportereid ja pasunaid törtsutavaid pillimehi ja kihnu seelikutes ringi kihutavaid naisterahvaid. Kogu seda sebimist vaadates miskipärast mul tekkis visioon sellest, kuidas ma oma Velo või tandemi sinna kümne kaamera ette maasse huukan. Muidugi ma seda ei teinud, aga visioon lahkus alles pärast viimast maandumist.

Linke kah:
Kanal2 Reporter
Õhtuleht
Postimees
Pärnu Postimees