Saturday, May 09, 2009

Jitsi EM

Niisiis,
Laupäeval käisin BJJ Eesti meistrivõistlustel. Naiste arvestuses oli kaks vastast julgenud välja tulla. Võitsin 11:0 ja 7:0.

Päris rahule ei saand võistlustega jääda, krt vähemalt selle kimura oleks ikka pidanud ära sikutama, maiteagi mis ma seal passisin. Miskipärast võistlustel ma alati kipun jääma kuhugi passima. Vähemalt õnnestus seekord vältida guardi pullimist ja seal passimist. Selle asemel passisin mountis ja backis, väike improvement ikka:)

Samas õnnestus teha paar takedowni, see oli täitsa positiivne.

Võistlesin ka meeste absoluutkaalus. Seal sain teha ühe matši Jorksiga (see väga halvasti ei läindki alguses, kuni selle jalalukuni, mille ma JÄRJEKORDSELT maha magasin) ja ühe Tartu bluebelti Harriga, kes oli nats liiga tugev. Niisiis meeste arvestuses ei saand miskit. Better luck next time.

Ja lõpetuseks veel mõned tsitaadid võistlustelt:

Ott mati äärest: Võta vasak jalg välja! Võta vasak jalg välja! Võta vasak jalg välja!
Märt matil halfguardis: Ma kuulen küll, ma lihtsalt ei saa praegu!

Priit mati äärest: Ära ainult harnessi lase võtta! Kui harnessi lased kinni võtta, siis on perse majas!
Peakohtunik Martin: Jah, ega perset küll majja vaja ei ole!

Priit mati äärest: Ära tiri teda, mine ise lähemale! Muhamed ja mägi, onju! Sina oled mägi! Eiei, oota, sina oled Muhamed!
Peakohtunik Martin: Ema on sul Muhamed!
:)