Monday, April 27, 2009

Life is a bitch and then you die

Jah, mida ma soovisin käesolevalt 2009 numbriga aastalt? Et kuri saatus ei segaks minu langevarjutamist ja jitsi!
Nii, kas kuri saatus on seda arvesse võtnud?!?

Etsiis juba mõni aeg tagasi tabas mind miski tige kevadine viirus, mille tulemusena mul on palavik ja miski siinuseprobleem ja ilmselt nats kopsupõletikku, mistõttu ma pole mitu nädalat trenni saanud ja mille vastu mulle kirjutati antibiootikumi ja mis nüüd Empuriabravas hüpates põhjustas muuhulgas seda, et mul läks süda pahaks iga väiksema kõigutamise peale. Näiteks autos. Või (üllatus, üllatus!) hüppelennukis.

Lõppkokkuvõttes mul õnnestus vältida ropsimist oma fullface sisse, mida aga paraku ei saa öelda mitmete teiste kohtade kohta.

Lisaks segas meie hüppamist tige tuul nimega Tramontana, mis tuli mägedest ja puhus tuulesoki pikali. Nii ei olnud DZ-s kaks päeva midagi muud teha kui joosta ringi ja karjuda: Tramontana, tramaivõi!!

Ja ma isegi ei saanud õlut juua sita ilmaga päevadel, sest see poleks antibiootikumidele hästi mõjunud.

Positiivse poole pealt seda, et Whadever tiim on väga väärt seltskond (siinkohal tervitused Tero "Parmesan" Pärnänenile, haha). Ja õnneks ei ole realiseerunud minu kahtlused, et äkki ma hakkan exiteid munama - exitid lendavad nagu kell.