Saturday, March 05, 2011

Update

Tundub, et kevad hakkab tulema. Juba päike tõuseb hommikuti enne kui mina. Ja paistab aknast sisse. Tuleb minna kardinapoodi.

Backivõtmine vaikselt edeneb. Eile juba tuli välja, great success (tegemist oli siis Ronilt varastatud tehnikaga mountist backi minekuks, mida ta minu peal umbes kolm tuhat korda on kasutanud). A no mis ma sest ikka räägin, ega keegi nagunii ei usu ja videot kah pole:)

Maadlema pole viimasel ajal julgend minna, sest seal on vastaste valik kuidagi ühekülgne - kõik on sellised ühtlaselt suured kollid, mul ei ole piisavalt tõstejõudu nendega maadlemiseks.

Valimas käisin ära. Loodetavasti nüüd võib kindel olla. Vähemalt need kohutavad valimisreklaamid saavad tänasega läbi, see on küll päris kindel.

Muus osas tundub, et minu peale on laskunud sitafilmineedus. Väiketuuker minuga enam kinno ei taha tulla, sest kõik minu valitud filmid on sitad. Viimane eriti väljapaistev eksemplar oli Drive Angry. Ma muidugi ei oodanudki sealt mingit erilist kunstilist šedöövrit, aga gaad deem!

Lisaks vaatasin veel Mehaanikut against my better judgement, sest arvustused lubasid Stathami paljast tagumikku. Ega nii jah eriti heade filmide peale ei satu, kui ilusate six-packide kontsentratsiooni järgi neid valida.