Friday, June 26, 2009

Tuukri uutest joomisharjumustest

Tundub, et punkri uued õllejoomistoolid teevad minust vaikselt alkohooliku. Õhtul pärast trenni on jube lahe seal hängida ja õlut juua ja TUF-i või Dexterit vaadata.

Kuigi viimasel ajal olen hakanud hoopis valget veini jooma. Tänud profijoodik Elole, kes provaidis head veini normaalse hinna eest.

Aga ükspäev mulle tundus, et mul on jube palju valget veini ja sinna juurde peaks olema sushit. Sushi tuli isegi täitsa söödav, kuigi riis konsistentsilt meenutas pigem riisiputru. Hmm??? Aga maitse oli ok.

Üldiselt hetkel elu on lill, sest eile sai tehtud head jitsi, nädalavahetusel on lootust teha häid hüppeid, külmkapp on veini täis ja erilisi lollusi pole kah viimasel ajal tehtud.

Aga siiski mul on tekkinud paar olulist küsimust:
Kuidas saaks teha rohkem trenni?? Meil praegu trenn ainult 4x nädalas poolteist tundi.
Kas inimene elab nädal otsa ära ainult sushist ja valgest veinist?
Kas nädal otsa sushist ja valgest veinist elanud inimene näeb rõõmus välja?
Kes mu nõud ära peseb?