Wednesday, February 01, 2012

3D Liiga 7

Järjekordne 3D Liiga siis, tegin kohtuniku kohalt kähku raundi alguses pilti, enne kui mõni punkt oleks kahe silma vahele jäänud.

3D Liigadel on alati huvitav jälgida, kuidas inimestele elu esimesed MMA matšid mõjuvad. Põhimõtteliselt võib eristada paari erinevat tüpaaži. Näiteks sellised, kes tormavad mööda ringi, rusikad püsti ja hullumeelne pilk silmis. Või siis sellised, kes on ära zombistunud ja teevad mida jumal juhatab, aga üldsegi mitte seda, mida nurk ütleb (nurgameeskond karjub nende peale hääle ära). Või siis näiteks sellised, kes on kohutavast närveerimisest ära gassinud juba enne esimese raundi algust.
Naistel on vähe lihtsam, ehk siis nagu Helin ütleb: vastane on ju ainult mingi naine, kui hull see ikka olla saab?

Seekord oli ka natuke verd näha, pluss üks käelukuga peaaegu pooleksmurtud käsi. Ringikohtunuk Risto passis kõrval silmad pungis ja oli valmis esimese ragina peale kohe vahele hüppama. Aga lukk ei olnud ideaalselt peal ja libises ära ja käsi jäi terveks. Küll aga ma ei tea, mis kohaga see nurgameeskond mõtleb, kes käeluku peale karjub "терпи, терпи!" No ma saan aru, et toughness ja Sparta jms, aga pärast oled pool aastat trennist eemal ja ravid oma katkist käeluud, vist ei ole kõige parem diil või mis.

Muus osas - aastavahetus on vahepeal mööda läinud, aga pole veel midagi uue aasta plaanidest kirjutanud. See on sellepärast, et selle aasta plaanis on lihtsalt hästi palju juua. Ma ei tea, kui hea see plaan on, aga paremat ka kuskilt võtta pole.

P.S. ma ei ole joodik, ma olen alkofiil.