Sunday, February 12, 2012

Rubriigist Jits & co: Ironman

Täna juhtus selline lugu, et mina tegin Ronile kimura.

Mina tegin RONILE kimura!
MINA tegin Ronile kimura!
Mina tegin Ronile KIMURA!

Okei okei, tegelt oli tegemist Roni purplebelti ironmaniga:))
Selleks ajaks kui mina temani jõudsin, oli Ron juba nii kapsas, et vähe sellest et kimura oli nähtamatu, ma kahtlen kas ta üldse mindki nägi. Kimura sai miski 5 sekundiga tehtud. Oleks muidugi lahe olnud vähe kauem peedistada, aga kui ma nägin, et kimura on kodus, siis ma ei suutnud kiusatusele vastu panna.

Lisaks Roni purplile said kolm tüüpi sinise triibuga vöö (Priidu leiutis, paikneb enne sinist vööd). Paraku Priit ei ole mõelnud selle peale, et selliseid vöösid ei ole kohalikust kaubandusvõrgust saada. Tõnisel on plaanis lasta vanaemal endale vöö heegeldada.

P.S. Mulle tundub, et mitu päeva järjest joomine ei mõju võhmale hästi.

P.P.S. Miks ei ole hea, kui sinu vastasel on seljas suure kaelaauguga särk? Sest ühel hetkel turtlis vms läheb käsi sealt dekolteest sisse ja siis võib saada süüdistuse ahistamise kohta. Ainult naiste koefitsent võib siin ehk päästa, ma loodan.