Sunday, October 04, 2009

Kassimaadlus

Meie kõrvalsaalis treenivad kreeka-rooma maadlejad panid jitsile nimeks kassimaadlus:) Tuleb tunnistada, et teatud sarnasus on isegi olemas, kui näiteks guardi või turtlit vaadata:)
Maadlejad ka imestasid, kuidas meil nii palju rahvast trennis käib. Tõepoolest, meil põhigrupis käib kohal miski 30 inimest ja baaskursusel on seekord üle 100... maadlejaid oli miski 5. Ma pole päris kindel, millest selline vahe, aga ilmselt meil trennis on miski hea vibe... ja maadlustrikoosid kah ei pea kandma:)

Eile käisime Tartus MMA kohtunike koolitusel. Lahe. Aga punktide andmine pole sugugi nii lihtne, kui peale vaadates võiks arvata. Kõik takedownid, mollisaamised, lukukatsetused, domineerimise ajad jne tuleb meeles pidada ja arvesse võtta. Sixpacki eest lisapunkti ei tohi panna:)

Ja muidugi pole paremat viisi pühapäeva alustamiseks, kui üks kena kahetunnine sparring.Täna oli täitsa hea sparrifiiling, muuhulgas sain isegi Priidule crossface tehtud, beat that!:) Damage poolelt õnnestus kellegi mind näost kraapida (keelatud võte, onju!) ja mingi scramble pealt lõin oma põlve vastu Arno pead siniseks. Arnol ilmselt nüüd leidub peas üks suur muhk, aga pilt jäi siiski ette:)

Ja endiselt inimesed küsivad, mispärast ma irvitan nende peale trennis. Ma küll üritan selgitada, et see on minu sõbralik sparrinaeratus, aga näe ei osata piisavalt hinnata seda. Priit arvas, et see kiskja irve tuleb sellest, kui ma järsku keset sparri tunnen kimura lõhna:) A no oma viga, ärge siis jätke oma käppasid laokile mulle kimura tegemiseks:)