Friday, September 11, 2009

Sügis

Sügis on käes. Huvitaval kombel aga seekord ei olegi sügismasendust. Masendus vist oli juba ära pärast Whadeveri laialiminekut. Lähemateks aegadeks on mul hoopiski mitmeid toredaid plaane.

Plaan nr.1
Tahaks teha palju jitsi koguaeg. Siiski peab vahepeal ka tööl käima, seega aeg on piiratud. Võib-olla peaks ajutiselt tegema rohkem jitsi ja vähem poksi? Njah. Sangpomme ja kange ei ole kah veel sel hooajal õnnestunud leida, aga loodame kõige paremat.

Plaan nr.2
Järgmine nv on plaanis minna Kouvolasse soomlasi peksma. Plaan on teha palju jitsi ja siis juua palju viskit. Ja siis jälle jitsi ja siis jälle viskit. Minu arust see on hea plaan.

Plaan nr.3
Oktoobri lõpus on plaan minna Empuriasse 16way invitational üritusele. See peaks olema heasti kõval tasemel üritus, kandideerimiseks tahavad saada FS4 10-point average või FS8 8-point average. Mina sain kah kutse. Jesh! Ma ei olegi päris kindel, kas see viitab minu heale lennuoskusele (väga heasti lendan, jah) või heale jiu-jitsu oskusele (kutse saatjale andsin peksa, jah).

Plaane on veel. More to come. Mõne plaani jaoks on raha puudu. Asjaga tegeldakse.