Monday, March 23, 2009

Bedford

Niisiis,
käisime Bedfordi tuuletunnelis lendamas uue tiimiga.

Lendamisega on asjad hästi. Isegi nii hästi, et Turo ükskord debriefi alguses ütles: kuulge, selle videoga on mingi jama, kesse kiirust peale keeras??:))
Loodetavasti saab mingil hetkel tehtud ka tunneli highlight video, siis te näete, millest ma räägin:)

Inglismaal muide on kevad. Nartsissid ja kirsiõied ja roheline muru ja päike ja kogu kupatus. Eitea kas Eestisse kah kunagi selline asi tuleb?

Ja mulle tundub, et selle reisiga ma jõudsin lähemale inglaste hingeelu mõistmisele. Nimelt inglased on sõbralikud inimesed ja nendega saab palju nalja, aga nad on täielikud udupead. Kui inglane sulle ütleb, et check-out on kell 11, siis seesama ingane võib sulle kümne minuti pärast öelda, et check-out on kell pool kümme. Ja ta ei näe selles mingit probleemi.

Igatahes fakt, et inglased on täiesti süüdimatud, aitab selgitada mitmeid müsteeriume, mis mul minevikus nendega suheldes on tekkinud. No offence, tuttavad inglased!:))

Ja tagasisõidul tundus ka minu halb õnn hetkeks tööle hakkavat, kui me edukalt elimineerisime ühe Mercedese peegli ja ja pärast seda GPS pillid kotti pani (arvake kolm korda, kas meil oli teedekaart kaasas või polnud?:) Aga ilmselt kellelgi tiimist oli hea karma ja tal õnnestus halb õnn ära peletada, igatahes lennukist me seekord maha ei jäänud.