Saturday, May 31, 2008

Jitzi saaga

Et kõik ausalt ära rääkida, tuleks ilmselt alustada sellest Basic Campi lõpupeost paar aastat tagasi, kus Joey Jones järsku kargas mulle kallale ja praktiseeris minu peal oma jitzi. Ma ei teadnud jitzist midagi sel ajal ja sain täiega peksa muidugi. Lisaks ta siis üritas mulle muljet avaldada jutuga, kuidas ta on rigger, tandemmeister ja BJJ brownbelt. Mulje avaldamine ei läinud õnneks, aga jitz oli lahe. Ausaltöeldes ma ei teagi, kas ma muidu oleks 3D trenni läinud, seega suured tänud Joeyle igatahes.

Anyway. Ilmselt Joeyle meeldis mulle peksa anda ja ta hea meelega tahtis seda uuesti proovida. Lisaks Steve juhtus nägema seda Forrest Griffini pilti minu desktopi peal ja tahtis kangesti minu peale raha panna, kui me Joeyga väikse matši maha peaks. Mul teatavasti kunagi jitzi vastu midagi ei ole ja olin hea meelega nõus. Olin selleks kah valmis, et ta järsku ongi brownbelt, aga muidugi ta ei olnud. Kaalu on 80+ igatahes, aga conditioning küll imeb, ma ütleks.

Joey Jonesi kohta peab ütlema seda, et tüüp on täielik egomaniakk. I mean EGOMANIAKK. Ikka hullult armastab inimesi subida ja ma isiklikult kahtlustasin, et ta võib saada närvivapustuse, kui ta peaks mulle kaotama. 3D-s on meil ikka 100% teistsugune suhtumine, ausalt. Joey on ikka nats psycho.

Ilmselgelt Joeyl oli selline suhtumine, et mida üks tüdruk talle ikka teha saab. No ega ma kah kade ei olnd, panin espetsiaalselt ilma käisteta särgi selga ja läksin patseerisin tema ees edasi-tagasi nagu muuseas. Pärast seda ta väga rõõmus enam välja ei näinud:)

Igatahes eileõhtusel peol Joey siis järsku leidis, et nüüd on õige aeg mulle kallale karata. Ma nagu ootasin, et midagi slowrolli moodi teeme (kõva põrand, mh!), a see andis ikka täiega. Tegime siis guardi mõnda aega, siis ta sai halfguardi, siis ma sain jälle guardi tagasi. Mõned subikatsed kah tema poolt, aga patsutamiseni veel asi ei läinud. Siis tulid Lauri ja Marko ja tahtsid kah Joeyga maadelda. Pärast seda Joey oli täitsa gassed, a miskipärast tahtis veel korra minuga teha ja seletas kõigile, kuidas ta suudab isegi väsinult subimist vältida.

Bad idea muidugi.
Läksin kõigepealt halfguardi. Siis ta järsku hammustas mind. Kamoon! Ma siis kraamisin kah oma tigedama arsenali välja ja panin halfguardist crossface. Trennikaaslased kindlasti teavad, kui lahe see on:) Edasi läksin mounti ja tegin käeluku. Niisiis minu poolt oli asi tehtud, aga Joey tahtis edasi rullida ja nii ma tegin veel äärepealt ühe sidechoke (tal õnnestus välja keerata, kui pilt juba poolenisti eest ära oli), alt tal põgeneda ei õnnestunud ja kui ma siis uuesti mounti sain, siis ta lihtsalt patsutas, et aitab küll.

Igatahes pärast seda Joey oli tige nagu herilane ja süüdistas mind, et miks ma teda kõigi ees subisin, kui ta pealegi väsinud oli. Et see mõjub tema reputatsioonile halvasti ja värki ja et ta lõpuks suure hädaga pidi patsutama, sest oli näha, et ma kohe subin teda uuesti.
I mean, WTF???
Ma juba vaatasin, et kas peab äkki kiirelt põgenema, et tuleb äkki rusikatega kallale võimidagi.

Lõpuks ta siiski rahunes maha ja tegi mulle õhtu käigus erinevaid ettepanekuid, aga kamoon, see mees on küll ametlikult idioot.