Tuesday, May 06, 2008

Kahe kuhja vahel

Kui inimesel on mitu hobi, siis otseloomulikult võib tekkida probleeme aja jagamise osas.

Näiteks kui mõnel langevarjuril tekib uus hobi abikaasa näol, siis võib juhtuda, et teda on lennuväljal vähem näha. Sest abikaasa äkki tahab hüppepäeva asemel käia piknikul või väljasõidul või aias grillida.

Langevarjutamine ja jitz on hobidena üldiselt palju paremini ühildatavad, aga ka siin võib vahel probleeme tekkida.

Näiteks sel nädalavahetusel, kui Kuusikul on hooaja esimene hüppepäev, olen mina Helsingis jitziseminaril.
Samas järgmisel nädalavahetusel, kui toimuvad Eesti meistrivõistlused Brasiilia Jiu-Jitsus, olen mina Bedfordi tuuletunnelis 4wayd harjutamas.
Natuke parem lugu on Gryttjomi hüppelaagriga - nagu hüppeilma pole, nii ma kohe kappan Uppsalasse jitziklubisse:)
Nv-l juba isa küsis lootusrikkalt: sa ei jõua ju ometigi mõlema asjaga tegeleda!? Täiesti ilmselt ta rõõmustaks, kui ma ükskõik kumba neist maha jätaks.