Tuesday, April 29, 2008

Big brother Raasiku versioon

Võtsin eile ühe oma töökaaslase Raasikult Tallinnasse kaasa ja ootasin maja ees, kuni ta toast käis asju toomas.

Igatahes istun siis autos, kui järsku märkan, et esimese korruse aknal jälgib mind kardina vahelt miski tädi.

Tädi nägi, et ma olin teda märganud, ja hüppas kähku kardina taha peitu. Kardin paraku oli suht läbipaistev ja ei suutnud tädi eriti varjata.

Niisiis, tädi passis kardina taga ja üritas näpuga riiet eest ära lükata, et saaks salaja kardina vahelt välja piiluda. Mul oli kuri kahtlus, et tädi ei teadnud, et ta oli läbi õhukese kardina näha.

Igatahes ma ootasin maja ees ligi 10 minutit ja kogu selle aja tädi luuras akna peal, tõmmates kiiruga kardina ette, kui ma sinnapoole juhtusin vaatama.

Ma ei tea, mis täpselt minus nii huvitavat on, aga peaks vist siiski meelitatud olema sellise tähelepanu suhtes:) Ma ise ei viitsiks küll kunagi kedagi luurata. (no ehk ainult kui ikka elukena sixpack vms... :)

Järgmine kord võtan fotika kaasa ja hakkan tädi pildistama, vaatame mis siis teeb:)