Saturday, May 31, 2008

Basic Camp 1. nädal

Etsiis jah, nädal aega olen tegelenud ainult hüppamisega, hommikust õhtuni, brief-hüpe-pakkimine-debrief, 8 hüpet päevas, õlu, saun, voodi. Lahe.

Niisiis, 39 hüpet selle nädala jooksul tehtud. Oleme lennanud Joey Jonesi ja Mattias Nordiga ja teinud läbi kõik divepooli blokid. Palju asju on paremaks läinud. Mycket bra. Ma hüppan nüüd pointi slotti ja isegi exititele olen juba selle nädalaga pihta saanud. Samas veel paljusid asju kannataks parandada. Loodetavasti tehakse järgmisel nädalal ka tiimid ümber, tahaks hea meelega ka kellegagi peale eestlaste hüpata.

Coachid on siin eestlastega tiba hädas, sest me ei pläkuta pidevalt nagu enamus tüüpe siin ja nad ei saa meist sotti eriti:) Sellesse kategooriasse ei kuulu muidugi CV, kes läks eile Joeyga nii kõvasti kaklema, et see keeldus CV-d edasi coachimast:)

Tibuga on suhted suurepärased, svuubid on siin tuulevaikuses lahedad ja isegi enamus avanemisi on täitsa on-heading olnud.

Marko on siin juba üritanud tappa kaamerameest (visates teda vabalangemises konksnoaga), Laurit (tirides ühel hüppel Lauri kadavei padja velcrost lahti) ja Mattiast (virutades talle vabalangemises jalaga pähe). Ma siis üritasin asja tiba tasakaalustada, tõmmates side flake opal - turf bloki pöördel Markole kõigepealt ühe ja siis teise jalaga nätaki mööda kiivrit:)

Hüppenumber on hetkel 981. Ja ma ei tea, kust 1000. hüppe kast saada, sest kogu kaasavõetud õlle me jõime kogemata eilse peo käigus ära... sellepärast ma täna ei hüppa, vaid kirjutan blogi... peost lähemalt järgmistes postitustes, stay tuned:))