Thursday, April 03, 2008

Tuuker üritab jälle punkrit õhku lasta

Niisiis,
ma olen otsustanud punkri köögi elektriseadmed ise vooluvõrku ühendada.
(konsultatsiooni osas tegev aatomik & co)

Elektriskeemi ja juhtmeotsa vaatluse põhjal on kindlaks tehtud, et kööki tuleb kolmefaasiline juhe. Kaks ülejäänud otsa peaks olema 0 ja maandus, aga need on ühte värvi, niisiis kumb on kumb? Ehitajatel vist said eri värvi juhtmed otsa võimidagi.

Käisin eile Bauhofis sellist harukarpi otsimas, kust ühelt poolt tööstusvoolu juhe sisse käiks ja teiselt poolt kolm tavalist juhet välja. Bauhofis mul oli konversatsioon kahe konsultandiga, kelle seisukohad olid järgmised:
1) Sellist karpi pole olemas ja nii üldse ei tehta
2) Seda asja kah pole olemas, et üldse korterisse tööstusvool tuleb
3) Ma peaksin elektriku kutsuma

Minu isiklik seisukoht on, et need tüübid olid lollid ja minu plaan on ikkagi hea. Õnneks on ehituspoode veel, lähen nüüd järgmiseks K-Rautakeskosse seda harukarpi otsima.

Niisiis, varsti saab punkris kooki või siis käib kõva pauk.