Monday, March 03, 2008

Update

Punkriprojekt hakkab vaikselt ilmet võtma, täna peaks saabuma voodi. Köögi lõpetamisega läheb siiski veel paar nädalat aega ja muid mööbliesemeid on kah veel paar tükki puudu. Väiketuuker tuleb täna laeva pealt ja saab kindlasti pahaseks, et punkris söögitegemise featuur veel ei tööta...

Uued õpilaskamad on rigger`s nightmare. Kui muidu varuvarju pakkimine võrdub umbes angerja kottitoppimisega, siis nende uute kamade varu pakkimine on umbes nagu suure libeda vingerdava boamao kottitoopimine. Põhimõtteliselt on tarvis kahte riggerit korraga, et need elukad kotti saada.

Trennis eile tegime seda conditioningi jälle koos Heliniga. Krt kui seda joonejooksu seal vahel ei oleks, siis polekski nii jube. Aga see jooks küll jah tahab ära tappa. Paar liitrit vett kindlasti higistab välja selle 20min jooksul:) Ja päris huvitav oleks teada, kuhu see pulss kolmanda raundi lõpuks jõuab.
Anyway, 5 tölli veel tahtsid conditioningi teha koos meiega, aga neist 4 jättis asja pooleli pärast esimest raundi ja viies kukkus ära teise raundi keskel.
Jah, ma pidin selle kirja panema:)) Kas ma olen juba maininud, et ma olen suur ja tugev?:)

Ja mul on uued gi-püksid. Otse Brasiiliast. Täitsa terved!

Ja kaalulangetamise plaan edeneb: 3kg down, 4 to go.

Miinuspoolelt seda, et The Ultimate Fighteri hooajad said otsa:(
Ja Season 7 algab alles aprillis.
See-eest seal saab olema esindatud ka minu lemmikfighter, yay!
Senikaua nüüd vaatan õhtuti Prison Breaki.