Sunday, March 09, 2008

Naistepäeva jooming

Jah, see oli tõsisem joomine.
Õhtu edenedes jõuti juba sellesse tuntud konversatsioonifaasi, kus kõik korraga karjuvad ja keegi ei kuula. Aga Marisel oli seekord uus strateegia - tõstis käe püsti ja karjus: MINA KA!! MINA KA TAHAN NÜÜD MIDAGI ÖELDA!!!
Mõnikord see töötas kah:)

Muuhulgas tulid jutuks näiteks järgmised teemad:
mehed,
kas on sobilik lapsele matemaatikaõpikuga vastu pead virutada,
mehed veelkord,
petmisest, valetamisest, andeksandmisest,
eeldustest ja pretensioonidest,
mis värk on Priidul särgiga,
Eesti ja Soome töölepinguseaduste iseärasustest,
mehed veelkord,
kuulujutud tuukri TÜ-aegadest,
mul õnnestus nimetada CV uut boyfriendi punniks,
jne, palju häid mõtteid.

Lisaks üritasin harida Elaki naisi MMA alal.
No ausalt, see tundub nats lootusetu.
Ma küll üritasin ilusatele asjadele tähelepanu juhtida hüüatustega stiilis: näe, hea takedown! näe, lahe käelukk! Aga tundus, et ikka ei jõudnud kohale.
Nomaitea mis ma veel peaks tegema, et inimesed jõuaksid püha tõe juurde.

Hävitatud sai 11 pudelit veini, magama sai kell pool 7 hommikul ja selline pohmakas mul oli viimane kord 2 aastat tagasi, kui Basic campi lõpupeol sai koos rootslastega tequilat joodud.

Järgmisel (naistepäeva) hommikul sain ema käest sõimata: mida ma räägin sulle koguaeg - ära joo veini! Joo viskit, siis pole pärast pohmakat!
Ma arvan, et emal on õigus.