Saturday, March 15, 2008

Septoplastika

Etsiis jah, käisin ninaluusid õigeks panemas.

Asi käis üldnarkoosiga, mida ma natuke kartsin, sest viimane kord üldnarkoosist ärgates ma tatistasin voodi verd täis ja üritasin sanitarile peksa anda.
Siis ma olin kümneaastane.
Guess what, ma olen vahepeal kasvanud. Niisiis ma sanitaride pärast tiba muretsesin.

Aga polnud põhjust, pilt tuli normaalselt ette tagasi ja ei tekkinud soovi kedagi rünnata.
Vastupidi, avastasin, et mind on rünnanud suur siil.
Nimelt oli üritatud veenist verd kätte saada, neljast erinevast kohast ja igast kohast umbes viis korda. Igatahes terve käsi on torkeauke täis, pluss kolm suurt sinikat. Ja kui neil lõpuks õnnestus veenile pihta saada, siis nad kleepisid selle kanüüli sellise teibiga kinni, mis pärast ainult koos kogu karvkattega maha tuli.

Nii juhtub IGA KORD, kui keegi üritab mul vasakust käest verd kätte saada.
Jah, järgmine kord peab vasaku käe peale kleepima sildi: siin ei ole kala!

Anyway, plaadid võetakse ära kümne päeva pärast, senikaua mind naerma ajada ei tohi ja nina näeb välja nagu kartul (Väiketuuker arvab nii, tema on tuntud iluasjatundja, teda võib uskuda. Minu enda hinnangu kohaselt mul ongi koguaeg selline nina olnud:)