Tuesday, April 01, 2008

1. aprill

Terve tänase päeva jooksul pole keegi mulle aprilli üritanud teha.
Ma vist paistan piisavalt kuri:)

Anyway, suurima aprillitünga ma sain paar aastat tagasi Peedu käest.

Niisiis, 1. aprillil pärast lõunat helistab Peedu ja teatab entusiastliku häälega, et talle helistas ühe Eesti firma esindaja, kes olla just saanud FXC Corporationilt avamisautomaatide kontrollimise litsentsi ja pakub FXC-de kontrolli hinnaga 500 krooni tükk. Ja Peedu olla talle lubanud, et Elaki varustusülem võtab nendega ühendust. Telefoninumber see ja see, kontakti nimi härra Karu.

Mul hea meel, Rootsis maksab FXC-de kontroll 700 krooni tükk, lisaks igasugused jamad saatmisega.

Helistan siis rõõmsalt antud numbril, vastu võtab mingi tädi.
Küsin härra Karu.
Tädi: Jah meil on karu küll, aga temaga rääkida ei saa.
Tuuker: Miks ei saa? Aga millal saab?
Tädi: Ei saagi! Karu on puuris!
Tuuker: ?????

Krdi Peedu oli Tallinna loomaaia numbri mulle andnud:)