Tuesday, December 21, 2004

Outside the box

Nimelt mul ei ole võimalik elukindlustust teha üheski Eesti kindlustusfirmas. Sest minu puhul on tegemist nii suurte riskidega, et ma ei mahu ühtegi nende lahtrisse.

Nüüd viimane oli EÜP kindlustus, kes mulle ise helistasid kindlustamise ettepanekuga, aga mu aastast hüppenumbrit kuuldes võtsid nädala mõtlemisaega ja siis teatasid, et riskid on siiski liiga suured:)

Aga tegelikult nad lähenevad asjale valesti. Sest suur osa tänapäeva inimese hädadest on stressist põhjustatud haigused. Seega langevarjuhüppeid kui stressileevendavat tegevust tuleks vaadata pigem riskimaandajana, mitte riskiallikana.

A kuni need kindlustajad seda ei taipa, tuleb leppida sellega, et pakin endale ise elukindlustuse. Ja juhuks kui see siiski ei peaks töötama, pakin teise veel.


Eile õhtul sain wingi peksta. See oli tore.
Täna õhtul mängin jõulunäidendis musta kitse. Kurat teab, kas see on tore.