Monday, December 20, 2004

Jõulud

Maiviitsi nende jõulupidudega enam tegeleda. No ausõna.
Firma jõulupeol sai ära käidud. Muidu ok, a bänd mängis nii, nagu hakkaks kohe magama jääma lava peal, ja mul oli miski külmetus ja kurk haige. Niisiis tantsida ei viitsinud ja võtsin selle viinajoomise tõsisemalt ette. Õnneks pidu sai enne läbi, kui viin otsa jõudis saada.
Hommikuks oli kurguvalu läinud, nagu poleks olnudki.

A nüüd homme on järgmine jõulupidu, kus ma pean jõulunäidendis olema jõulukits. Palun väga.
Ja kõigepealt taheti veel sinist, punast või rohelist kitse, a ma olin nõus olema aint must kits.

Nv-l sai tehtud piparkooke. Glasuuriga ja puha. Väga hääd. Kes lähema paari päeva jooksul minuga kokku juhtub, võib saada mõne.

Ja täna enne kella kaheksat Mäos kohtasin miskit 20 politseinikku, kes seal oma sauadega vehkisid. Ehk oli neil ka mingi eesmärk seal, või siis seisid niisama.
Võibolla tõid jõulurahu Eesti rahvale. Võibolla nemad olidki päkapikud.

Mulle meeldivad jõulud, sest siis saab jõulukalkunit ja vaba päeva.
Mulle ei meeldi jõulud, sest miskid hordid ründavad poode ja trügivad seal, nagu viimsepäeva laupäev oleks käes. Ja ärgem unustagem jõululaule!!!

Kokkuvõttes vist siiski jõulud on positiivne nähtus, sest ega seal poes ei pea ju iga päev käima teiste seljas ronimas, a mõni vaba päev ja jõulukalkun kulub alati ära.