Sunday, November 15, 2009

NV, muu hulgas püksibilanss +1 ja -1

Laupäeval oli Elaki hooaja lõpupidu. Skydiverid ikka ruulivad täiega!

Pidin alguses äärepealt presidendi kõnele hiljaks jääma, sest tegelesin sinise silma maskeerimisega. Tulemus sai vist suht ok, peol inimesed tulid üllatunult ütlema, et kassanäe, sul on silmad värvitud! Keegi ei tulnud selle peale, et tegelikult ühel silmal on naturaalne meik ja ainult teine on värvitud:)

Nimelt, nagu teada, õnnestus mul saada trennis põlvega pähe, mille tulemusena tekkis pähe jube muhk. Ja selle muhuga juhtus nüüd niimoodi, et muhk ise siniseks ei läinud, aga kuidagi see veri vist valgus allapoole ja hoopis silm läks siniseks. Huvitav.

Igatahes jah ma pidin selle sinikaga midagi ette võtma, sest mind oli valitud peol toimuva Birdmani moedemonstratsiooni modelliks. See üritus oli täitsa hitt ja üllatuslikult said modellid pärast showd riided endale jätta. Mul on nüüd uued Birdmani teksad. Jah, mulle see modellitöö päris meeldib:)

For the record veel peo kohta: Panda seljakarvad jäid alles.
(või kui on kadund, siis mina pole teind!)

Kuna peolt koju jõudsin alles pool kuus, siis mul oli teatud kahtlusi, kas ikka pühapäeval kella 12-sesse trenni jõuab. Selgus siiski, et jõuab vabalt. Ma ikka oskan seda joomise asja:) Sel aastal mul on tuntav pohmakas olnud 2 korda - kuue viina ja tolmuimeja pidu lennuväljal ja üks jooming Empurias, kus ma miskipärast pidasin heaks plaaniks muude jookide vahele ka šampust juua.

Trennis õnnestus saada JÄLLE jalaga pähe. No kaua võib! Järgmisteks nädalateks jälle naturaalne silmameik garanteeritud.

Lisaks on vahepeal trennis juhtunud see lugu, et Ron kiskus mu gi-püksid puruks. Ühe raksuga terve säär pooleks. No-gi FTW!