Thursday, November 19, 2009

Ära haise!

On olemas paar-kolm lõhnaõli, mis minu meelest lõhnavad enam-vähem hästi.
Ja siis veel paar tükki, mida ma olen nõus välja kannatama.
Kõiki ülejäänud lõhnaõlisid ma vihkan.

Mina ei mõista seda lõhnaõlibiznizit. Miskipärast inimesed arvavad, et kui nad endale miskit sõnulseletamatut lebra peale lasevad, siis see annab nagu asjale kuidagi juurde. Ja ostavad kalli raha eest miskeid lõhnu, mille tõttu neist pärast peab suure kaarega mööda käima, et contaminationi piirkonda mitte sattuda.

Ja kuidagi tundub kehtivat selline seaduspärasus, et mida jubedam ja paksem moor, seda jubedamat lõhnaõli ja seda suuremates kogustes ta endale peale on kallanud. Hei, believe me, see ei aita!

Üldse meie ümber on WAY liiga palju mõttetuid kunstlikke lõhnu. Lõhnaõlid ja aftershave`d ja kreemid ja juukselakid ja õhuvärskendajad ja "püsiva värske lõhnaga" pesuloputusvahendid ja nõudepesuvahendid ja põrandapesuvahendid... jne. Miks peaks keegi tahtma lõhnata nagu pesuloputusvahend??

P.S. See postitus on ajendatud asjaolust, et keegi kurjam on üht eriti rõvedat lõhnaõli kasutanud siin kohalikus peldikus, sealjuures puutudes ukselinki, mille läbi nimetatud lõhnaõli kandus üle minu käe peale, mida ma olen nüüd tükk aega nühkinud, et seda jubedat lebra sealt maha saada! Tra lõpetage ära see haisude levitamine!!