Monday, December 29, 2008

Jubedad videod

Sain just kätte viimase SBG seminari video.
Pean ausalt tunnistama, et ma nüüd mõistan, miks coachid minu peale närvi lähevad. Vabalt võib inimene närvi minna, kui mingi töll pidevalt käib ja ronib käpuli nende ümber ringi. Ja vahepeal irvitab. Ja siis teeb nägusid, vastavalt sellele, kui hästi näidatav tehnika tundub meeldivat. Ja siis pistab nina juurde, et paremini näha. Ja siis teeb jälle nägusid.

Igatahes, ausalt, ma püüan ennast parandada. Või kui see ei õnnestu, siis üritan vähemalt mitte kaamera ette jääda järgmine kord.

Lisaks on natuke peale jäänud minu rulli Johniga. Ouch!!! Seda vaadates on tarvilik endale pidevalt meelde tuletada, et suure tõenäosusega mitte mina ei ole muffide kuningas, vaid John on kuri blackbelt, kes oskab täitsa jiu-jitsut.

Ja viimaste SW võistluste videod said kah lõpuks üles. Täitsa huvitav materjal.
Põnevad on ka vaatajate kommentaarid, kust saab muuhulgas teada, et Priit ei ole minu poolt, kuna ma kirjutan temast blogis halvasti:)

Kokkuvõttes siis jah, minu jitsis on tuvastatud puudujääke. Aga muidugi on olemas plaan asjade parandamiseks, küll me järgmine aasta näitame kõigile blackbeltidele!