Monday, September 01, 2008

Alkoholiblogi

Käisin Rootsis koos Soome rekordipundiga bigwaysid harjutamas. Bigwayd läksid hästi, aga mitte sellest ei tahtnud ma praegu rääkida (vt pealkirja:)

Niisiis,
nagu teada, ostsime klubile ühe Rootsi tandemmeistri käest uue tandemkama. Ja osa diilist oli pudel Saaremaa viina, mille ma lubasin koos temaga ära juua.

Seega saabusin laupäeva õhtul ümbrikutäie sularaha, liitrise Saaremaa viina ja purgitäie hapukurkidega. Ja keerasime selle liitrise viina endale sisse koos selle tandemmesu, paari kaameramehe, CV ja ühe manifestitölliga. Alguses suhtuti jääkülma viina ja hapukurkide kombinatsiooni väikeste reservatsioonidega, aga see muutus kiiresti ja peab ütlema, et tegemist oli ühe tõsisema joominguga aegade algusest peale:) See on ikka päris uskumatu kuulata, kuidas rootslased eesti keeles üksteise peale karjuvad: Võta kurki!!!:) Üks kaameramees ei suutnud ennast järgmisel päeval üldse voodist välja ajada (kuigi oleks tegelikult pidanud tandemeid filmima), teine kaameramees terve päeva käis ja kaebas, et tal on jube tunne, nagu kõik oleks tasakaalust väljas:) ja seda manifestitölli ma ei usu, et ma üldse enam kunagi näen... ouch! Ainult tandemmesul ja mul endal ei olnd miskit pohmakat.

Lisaks, nimetatud joomingule järgnevalt sai tuuker hakkama ühe tõsisema kommunikatsiooniprohmakaga ever possible, niiet tuukri esimesed sõnad hommikul olid: minge kõik kersse ja hüpake ise täna!!! ja terve järgmise päeva jooksul võis näha, kuidas tuuker aeg-ajalt keset suvalist tegevust jäi spontaanselt seisma ja haaras kahe käega peast kinni. Mis väga huvitas soomlasi, kes leiutasid sada erinevat versiooni teemal, mis värk on:)

No on ikka asju, mida ei saa teha. Aga see mind ei peata obviously. Ma ise kah ei suuda uskuda seda veel.
JFC!


Regrets
I`ve had a few
But then again
Too few to mention...
:)