Sunday, August 03, 2008

Käisin shoppamas

Ei teagi mis põhjusel, aga paar nädalat tagasi Veelal tekkis idee teha naiste pesuhüpe.

Etsiis point selles, et naised pesuväel lendavad ja ülejäänud kohad lennukis on kaamerameestele:)
Pesu värvid olid siis planeeritud valge (Veela), roosa (Pirts), kirju (ELO) ja must (guess who).

Niisiis, ma juhtumisi saabusin just Soomest ja mul oli tund aega hüppekama kokkupanemiseks ja sobiva pesu otsimiseks. Lootsin, et mul on kuskil alles see pesukomplekt, mida sai kasutatud modellitööl Elaki naistekalendri tarbeks (kalendri kunstiline juht Veiks isiklikult hankis selle mulle kuskilt), aga võta näpust, ei leidnud seda enam. Etsiis tuuker oli peadpidi kapis ja loopis riideid paremale ja vasakule, lõpuks oli kogu põrand riideid täis, aga mida ei olnud, oli pesu.

Selle asemel õnnestus siiski leida miskid väikesed pitsist püksid, mida minu meelest hea tahtmise korral võis ilusaks pesuks defineerida. Helistasin kähku Veelale, kes oli parajasti Ülemiste keskuses pesupoes, ja palusin luba tulla hüppele topless. Veela oli nõus:)

Force Majeure tõttu jäi pesuhüpe tol nädalavahetusel tegemata, aga nüüd on asi jälle päevakorras.

Mõtlesin seekord siis tõsisemalt valmistuda ja uurisin väiketuukrilt, kust on Tallinna linnas võimalik pesu osta.

Kas ma olen juba maininud, et ma vihkan shoppamist? Novot, pesu ostmine on tavalisest shoppamisest veel mitu korda hullem. Krt müüjate peletamiseks peaks vist pipragaasi kaasa võtma järgmine kord. Kas sellest on nii raske aru saada, et ma ei soovi müüjaga arutada, kuidas täpselt see rinnahoidja istub??

Aga vaatamata ajutistele raskustele võib ettevõtmise lugeda kordaläinuks ja mul on nüüd üks täitsa viisakas komplekt pesu. Päriselt kah.
Sellele sukatripi asjale ma päriselt veel pihta ei saa, aga asjaga tegeldakse:)