Monday, August 11, 2008

SBG summer camp

Niisiis,
käisin Tartus SBG suvelaagris. See on siis teatavasti selline üritus, kus päeval tehakse kõvasti jitzi ja öösel käiakse joomas. Ja siis päeval jälle jitzi ja öösel jälle jooma. Väga lahe.

Õpetati jälle erinevaid asju. Eriti lahe mumeelest oli Martini mountist subimise õpetus (päriselt kah töötas, aga muidugi võis asi olla selles, et seda sai whitebeltide peal drillitud:)
Ja siis muidugi Karli jalalukud. Yes. Mul on juba idee kah, kuidas neid kasutada tuleks:)

Tüdrukuid oli seekord päris mitu tükki kohal. Mul õnnestus rullida mitme Rootsi whitebeltiga, kellest ühte ma kogemata tiba liiga kõvasti kägistasin. Aga talle jäi pea otsa.

Ja siis sai rullitud ühe eriti suure Rootsi lilla vööga tüübiga, mis minumeelest läks hästi, sest ma ei jäänud kordagi lollisti kuhugi subisse kinni ja õnnestus isegi toppi saada paar korda. Pärast ta arvas, et ma olen jube agressiivne ja üldiselt tüdrukud pole sellised.

Ja Helin rullis Karliga, kes lõi tal põlvega silma siniseks, nüüd pole jälle tükk aega make-upiga muret:) Muidu oli lahe rull igatahes.

Lisaks, kes Tartus ei käinud, sel jäi igatahes saamata paar olulist infokildu, näiteks:
Kui palju iirlasi mahub Mazda6 sisse, kui pagasnik kah täis panna?
Kui mitu Jägermeisteri shotti mahub Priidu sisse, enne kui ta asju neljakordselt nägema hakkab?
Kas tuuker kandis laupäevasel joomingul Havai särki?
Kas Demian Maia võitis viimases UFC-s?:)

Pühapäeva õhtul vaatasime Krooksus UFC-d, pärast seda hakkasime sõitma ja kella nelja paiku öösel jõudsime siis lõpuks Tallinnasse. Täna tööl käisin ringi nagu zombi. Nagu näljane zombi kusjuures, sest hommikul külmkapis järjekordselt midagi süüa polnd. Pärast tööd tegin kana köögiviljadega, pistsin kähku selle kõik kinni ja siis jäin keset põrandat magama. Nüüd on kõik jälle broo:)