Friday, August 15, 2008

Kui palju alkoholi peaks Rootsi kaasa võtma??

Niisiis,
20.-24. august on üle 20 eestlase Gryttjomis Eesti bigway rekordit tegemas.

Selle aja sees on meil palju erinevaid põhjusi tähistamiseks:
20.aug. - Eesti taasiseseisvumispäev
21.aug. - Elaki 10. aastapäev
Eesti bigway rekord (hopefully)
Eesti naiste bigway rekord

Lisaks tuleb mul isiklikult Gryttjomis ilmselt 1100. hüpe ja 1111. hüpe:)
Mille puhul peaks rangelt võttes tooma kasti õlut. Mis aga Rootsis ei ole just kõige parem idee mumeelest.

Korra ma tegin selle vea, et tõin miski ümmarguse hüppenumbri puhul Gryttjomis kasti. Mispeale järsku kõik rootslased ründasid mind ja kukkusid kallistama ja õnne soovima. Ei olnd palju puudu, et ma oleks metsa poole plehku pistnud:) Never ever ma enam Rootsis kasti ei too. Mulle see kallistamise asi ikka ei istu.