Friday, June 27, 2008

Tänane progress

Täna õhtul oli lahe hüppepäev, sain 4 hüpet ja oleks äärepealt viiendagi saanud, aga sellega juhtus alljärgnev lugu...

Kuna tuul oli suht nullis, siis ma leidsin, et oleks hea mõte ära teha esimene hüpe tandemvarjuga. Asi läks tiba kiireks ja avastasin, et tandemiga kannatab hooga lennuki poole sprintida küll:)

Aga selle tulemusena ma kontrollisin maa peal üle ainult need asjad, millele lennukis ligi ei saa. Ja kui ma siis lennukis 3km peal hakkasin oma tavalise kamakontrolli ringiga peale, siis vasaku riseri kolmrõngaste juures ma ei suutnud oma silmi uskuda ja ütlesin juurde umbes niimoodi: Mähh?? Möhh?!??

Ja nii ma tulingi lennukiga alla. Võib juhtuda, et tüüp, kes pani Icarus tandemi põhivarju ranitsa külge, loeb minu blogi... beware!!

Igatahes parandasin siis maa peal asja ära ja läksin teisele katsele. Seekord oli kõik broo ja mul õnnestus isegi metsast eemale hoida, kuigi wingload selle varjuga oli umbes null.

Seega, progress on toimunud.